Tuesday, November 21, 2006

Mail rodicom

Toto som pisala domov nasim akurat teraz, ale hovorim si ze to sem dam, lebo su tam veci zhruba od nedele, ale bude aj nejaka aktualizacia, ale naco nieco pisat dvakrat :-)

cauko, mam teraz chvilku cas, skolenie skoncilo a mam cakat kym ma
konecne ezmu k tomu projektu. Je to daky divny system tu. No a smiesna
anglictina a vsetko vysvetluju ako pre blbych, necudo som na skoleni
so samymi ITakmi :-)
Vcera sa mi nastahovala spolubyvajuca z Malajzie, ale studuje na Novom
Zelande, je tu na rozvojovu prax. No v izbe su len 2 postele, skrina a
telka, par policiek... neboli tam ziadne prikryvky, este nemam vankus.
Je to tu dost zlozite pre mna este si nieco ist kupit, bo okolo su len
same domy a obyc obchody s jedlom, ovocie, zelenina... A ked niekam
chcem ist, musim si vzat riksu, co este nie som si ista,ci zvladnem, aby ma
nevodil po celom meste. Inac z firmy ma prvy den vzalo auto az domov,
aj rano a vcera vecer som musela ist firemnym autobusom, ktory stoji
asi 5km od mojho domu, takze som isla prvy krat sama riksou :-) bolo
to kuul, ani ma neosrial :-) a rano zas, musim sa dostat riksou na 8
na mieso, kde zase chodi ten bus. Ten ide inac asi hodinu, takze
stravim 1 a pol hodiny cestou, rano aj vecer.. a som v robote do 6.
Dom to je velky, asi 2 poschodia a na kazdom su zo 4 izby po 2 alebo
3, byvaju tam aisecari,stretla som uz 4 baby, ale este som nemala cas
ani naladu na nejake zblizovanie. Malajcanka je v pohode, moderna :-)
Umyt sa mam kde, i ked musim chodit na poschodie do sprchy, lebo nejde
mi bojler a zachod tiez, tak musim splachovat vedrom :-)
Vodu si kupujem a v dome v kuchynke maju aj ten filter som vcera
zistila, tak mozem aj tu pit, ale zatial ani to nebudem riskovat :-)
Byva tam taka mlada rodinka indicka, ktora sa stara o udrzbu a vsetko,
ta pani, teda mlada pani (22 rocna s dvoma detmi, ktore chodia za mnou
a pytaju si chockolate alebo biscuit.... nedam, dala som im kazdemu
cukrik a potom furt li do mojej izby) No tak ta pani kazdy den
upratuje, umyva kupelnu a dlazku, na poschodi je ze vraj pracka, tak
neni problem, aj chladnicka v kuchyni.
Ked som prisla v nedelu, bola som teda pekne nasrana, okremtoho ma
furt boli hlava z cesty, bo chaos, stale trubenie a vyfukove vypary...
fujka
No a ked som este videla tu izbu a spala prvu noc pod uterakom, ktory
som nastastie stihla si kupit bolo to hrozne. Este som aj bola hladna,
lebo za tie prve dva dni dom bola prejedena stiplavych
divnechutnajucich maglazikov :-) Ktore su ale dobre, ale co je vela to
je vela.
V pondelok vecer ma vzal jeden z Aiesecu s turbanom, lebo je nejaky
nie Hinduista, ale Sigh, ci co, a musi mat v nom zabalene vlasy, na
motorke kupit veci, tak som si kupila teda tu plachtu a prikryvku,
farebne neladiace, ale lacne, plus hrncek a misku. Potom som si kupila
6 hamburgerov aby som sa najedla a isli sme na pivo. To bol dobry
vecer a tak mi asi pomohol z krizy. Ta asi este pride, ale aspon na
zaciatok :-)
Hovorili, ze asi sa nebudu dat posielat prilohy a pouzivat USBcka, co
je naprd, ale skusim potom a uvidim. Teraz som na takom erarnom PC tak
uz koncim

No comments: